Comunicat de CataloniaBio & HealthTech: suport i acció per fer front al Covid-19

comunicacio@cataloniabioht.org,

CataloniaBio & HealthTech expressa el seu suport i agraïment als professionals sanitaris (entre els quals es troben els nostres centres associats, Hospital Clínic de Barcelona, Hospital de Sant Pau, Hospital Germans Trias i Pujol i Hospital Vall d’Hebron), així com les start-ups i empreses per les seves donacions, per seguir produint medicaments i productes essencials per a la salut i per aportar solucions innovadores per combatre la situació generada pel Covid-19.

Hem recopil·lat diverses accions que poden ser d’interès per a les empreses i altres entitats de l'ecosistema:

Marketplace virtual d’empreses

En el marc de la col·laboració de CataloniaBioHT amb ACCIÓ, us comuniquem que s’ha posat en marxa un marketplace virtual per recollir i posar en contacte empreses que oferiu tecnologia, material sanitari o capacitat de producció per fer front al Covid-19.

Donacions de material

Si voleu fer donacions de material sanitari (mascaretes, bates, guants, respiradors…) a través del Departament de Salut ompliu aquest formulari.

Ajuts especials

El Departament d'Empresa ha creat un web on es van publicant les mesures econòmiques i socials a Catalunya.

ACCIÓ facilita diverses eines, assessorament i un cercador d'ajuts empresarials per fer front a la crisi del Covid-19.

La Comissió Europea també publica finançament, iniciatives i projectes de recerca.

Assessorament financer, fiscal i laboral

L'associació compta amb advocats i assessors empresarials de prestigi especialitzats en el sector de les ciències de la vida i la salut que us poden informar i ajudar en mesures financeres, fiscals i laborals:

• Amat & Vidal Quadras. Contacte: Xavier Amat (xab@avqlegal.com) i Eva Ballester (ebr@avqlegal.com)
  • DWF-RCD. Contacte: Ignasi Costas (Ignasi.Costas@dwf-rcd.law) i Oscar Alegre (Oscar.Alegre@dwf-rcd.law)
  • IMB Grup. Contacte: Sandra Larios (slarios@imbgrup.com)
  • Manubens Advocats. Contacte: Guillermo Gilabert (ggilabert@manubens.com)
  • Roca Junyent. Contacte: Yolanda Puiggròs (y.puiggros@rocajunyent.com)

Teletreball

Aquests dies l’equip de CataloniaBioHT treballa telemàticament, de manera que ens podeu seguir contactant per a qualsevol qüestió que necessiteu:

Secretaria general: secretaria@cataloniabioht.org / Tel. 696 44 18 12
Comunicació: comunicacio@cataloniabioht.org / Tel. 667 76 15 24

Última actualització: 10/5/2020